Thursday, August 25, 2011

Dari Kueh Bunga..ke ..tulip..dan akhirnya..Seroja






salam..lamanye aku tak buka merangkap update blog ni...mula2 je semangat lepas tu makin lama makin luntur..tak de idea lorrr..i tak tau nak tulis ape..atau dalam kisah sebenaunya....aku lupe password...!!!!!

Taun ni sebenarnya dah masuk taun ke3 aku jual biskut raya ni...satu2nya biskut raya yang aku berani jual ( ingat!..jual tau...bukan buat ). sebab bentuk nya yang comel, unik dan paling best skali pasal dia sangat sedap.

kuih ni adik ipar punya sedara yang buat ( oh ya..i dpt adik ipar baru tau april ari tu)..sangat kreatif..tu yang sangat2 berani nak jual.

cuma, waktu mula2 jual dulu aku langsung tak tahu nama kuih a.k.a biskut raya ni. jadi bila letak sampel aku tarok lah nama biskut bunga. sbb, mmg aku tak tau nama kuih ni...hahahha...giler la

2nd year jual...aku bantai tarok nama kuih ni sesuka hati aku...aku letak kuih bunga tulip..tgk cikgu2 skola oder je...tak kisah nama salah ke....tak sape lak nak komen yang kuih ni langsung tak da rupe bunga tulip...redha je kot...janji kiuh raya.

2011
hahah...finally..aku dah tau dah nama kuih ni...BISKUT SEROJA...hahah...dah masuk taun ke3 baru gune pakai nama sebenar,,sian kuih ni..aku telah memperkotak katikkan namanya. hahahah

cume taun ni 1st aku promote kat Fb menggunakan model kecik yang memang suka sangat makan kuih ni. Nampaknya model ni memang menjadi...30 oder dapat...tu tak masuk yang nak lepas raya...hahah..best2...kenit taun ni kene bagi duit raya lebih lah pasal berjaya jadik MODEL SEROJA yang berjaya.

alhamdulillah...ala..bisnes sesekali je..tak salah kan..

ok tu je..malas dah nak tulis...lain kali kita sambung lagik ok..hehe


No comments:

Post a Comment