Wednesday, February 17, 2010

hellooo.....aku pun ader blog jugakk..


Hahaha..at Last..aku menggataikan tanganku ini utk create my 1st ever blog yg actually i really2 don't get it....why i do this...haha..mungkin terikut-ikut...orang nak ader friendster, aku pun buat friendster..then datang pulak facebook..so..ape lagi terhegeh-hegeh aku pun ikut buat facebook..dan..yang terlatest sekali..buat blog pulak..laki aku tak tau nie..pas ni kalau dia tau mesti dia kata...."dah tak de keje lain ke..orang buat awak pun buat"..hahha...aku kene wat dunno jek lah...tp jgn tak tau..tetiba..esok lusa laki aku pun terikut jugak...heheh..

ape pun yang aku tau..sampai la ni pun aku tak master lagik dalam frienster, facebook, blog..dan mungki di akan datang twitter dan seangkatan dengannya...dan sampai la ni jugaklah aku masih x begitu paham dengan fungsi semua mende2 nih...kalau yang lain tu mungkin lah nak promote produk..nak cari member...atau nak luah rase hati atau sebagainya...tp aku..mungkin masih confuse ape tujuan aku buat blog ni...mungkin sekadar ikutan..so..tengoklah macam mana nanti..heheh


No comments:

Post a Comment